Wie is Ortaks Administratie & Advies kantoor?
Ortaks Administratie & Advies kantoor is een enthousiast team van vakbekwame dienstverleners op financieel-, administratief- en fiscaal gebied. Ortaks Administratie & Advies kantoor is actief sinds 1998 en heeft in de loop der jaren een uitgebreide expertise opgebouwd. Deze expertise willen wij graag ter beschikking stellen aan onze cliënten..
Voordeel behalen uit samenwerking
Als ondernemer streeft u naar het hoogst haalbare. Toen u zich voorbereidde om uw onderneming te starten had u veel doelen voor ogen die u wilde bereiken. Het succesvol willen zijn bij het realiseren van alle doelstellingen is voor u de grote motivatie om de uitdaging van het zelfstandig ondernemerschap aan te gaan.
Uw voordelen uit de samenwerking met Ortaks Administratie & Advies kantoor:
- deskundige dienstverlening
- aantrekkelijke tarieven
- specialisten in MKB
- expertise in vele branches
- kennis van uw branche
Door niets of niemand laat u zich uit het veld slaan.
Zonodig werkt u samen met een ervaren gids die u door het moeras van wetten, regelgeving en voorschriften loodst. Een gids die u de juiste route wijst en weet hoe u in moeilijke situaties moet handelen. Ortaks Administratie & Advies kantoor is op financieel-, fiscaal- en administratief gebied zo’n gids. Met onze diensten bent u altijd voordeliger uit. Dat is uw voordeel uit samenwerking.